marți, 5 decembrie 2017

Ce făceam de Moș Nicolae?


Aș vrea să fiu sincer cu voi și să vă spun încă de la început că nu a venit Moș Nicolae pe la mine niciodată fără o nuielușă sau fără un bilețel în care să îmi spună că ar trebui să fiu un pic mai cuminte. Țin minte că până pe la vreo 10 ani am primit cadouri de la Moș Nicolae , apoi acesta a fost zgârcit cu mine și nu și-a mai făcut simțită prezența . Țin minte în detaliu momentele în care eram atât de surprins de cadourile ce îmi erau oferite de către Moș și nu știu cum se făcea dar cadourile apăreau ca prin magie la mine acasă când plecam la bunici și la bunici când mă întorceam acasă. Era o agitație continuă pentru mine,căutam ba în stânga , ba în dreapta poate poate îl prind pe mustăcios. De regulă la bunicii din partea tatălui Moșul venea cu fructe și cu bani ,la bunicii din partea mamei venea cu bani și dulciuri iar la mine acasă Moșul venea fie cu jucării fie cu haine . Țin minte și acum că verificam din 5 în 5 minute ghetuțele și tot speram să-l prind pe moș în flagrant. Nu mi s-a întâmplat vreodată să fiu dezamăgit de ceea ce am primit și m-am bucurat întotdeauna de dar oricât de nesemnificativ ar fi părut a fi . Atâta timp cât copiii cred în Moș Nicolae , această sărbătoare are un farmec aparte iar momentele trăite sunt parcă desprinse dintr-un basm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu