miercuri, 8 noiembrie 2017

Anii de liceu


Astăzi vă voi povesti despre anii de liceu care involuntar mi-au marcat viața . Era 2012 , am intrat la un liceu destul de bine văzut în acea vreme , cu o medie modestă de 8,60 dar nu pe profilul pe care mi l-aș fi dorit să-l am : Filologie. Am intrat la mate-info și să vezi aici corvoadă. Consider că în toți anii mei de liceu anturajul m-a adus la un nivel scăzut dar pot spune că nici ,, cartea ,, nu este ceea ce trebuie. Obișnuiam să lipsesc , am strâns sute de absențe asta fiindcă profesorii ne predau lucruri care nu ne vor ajuta în viață , lucruri complete pe care poate le-am învățat la o teză unde am luat 9-10 dar astăzi când vă scriu vouă acest articol le-am uitat. Țin minte și acum primele zile de liceu , unde toți erau temători iar eu eram cel amuzant ce se băga în seamă și voia să facă cunoștință cu toată lumea . Am avut foarte multe întâmplări amuzante la decursul orelor și mi-aș fi dorit ca toate orele să fie ca ora de religie : să întrebăm , să discutăm subiecte inteligente , să aflăm noi taine , fără să mi se bage forțat pe gât Tabelul lui Mendeleev. Oamenii cu care obișnuiam să ies în recreații erau oameni foarte de treabă însă fumau , fapt care de curiozitate m-a îndemnat să o fac și eu. O spun cu toată sinceritatea că din clasa a 9-a nu am mai pus vreodată gura pe o țigară , mi se pare o stupizenie ieșită din comun să te autoîmbolnăvești și să o faci conștient cică. Pe de altă parte , eu eram cu glumele , la ore , în pauze , toată lumea se amuza pe seama mea dar am plătit de nenumărate ori cu note mici în catalog datorită glumelor mele . Acum , că totul s-a terminat de câteva luni, pot spune că perioada liceului a fost una foarte frumoasă și fără să conștientizez cât de importantă este am trecut prin ea precum lebăda pe apă. Din fericire totul s-a terminat cu bine , am absolvit și am luat Diploma de Bacalaureat de mult visată.

Un comentariu: